از دل برآمده

از دل برآمده

بسم الله الرحمن الرحیم
از دل برآمده

از دل برآمده

بسم الله الرحمن الرحیم

3.شغل زیبای من

همسرداری کار واقعا شیرین و سرگرم کننده ایه!!

خود من مواقعی که حوصله بیشتری دارم و شگردهای شوهرداری رو به کار میگیرم خیلی لذت میبرم.خصوصا وقتی نتیجه میبینم.

مثلا قبل از ماه مبارک آقایی گفته بود که میخواد هر3 شب قدر رو روستا باشه.من دلم نمیخواست برم اونجا و وقتی اینو گفتم جواب داد خب شما نیا! من میرم و برمیگردم.و اصلا فکرنمیکرد که من تنها چیکارکنم و کجا برم.

به برکت این ماه یه مقدار زبون بازی منم بهتر شد و کلا قشنگ تر باهاشون حرف میزدم.اینجوری شد که شب اول رفتیم جایی که سال های قبل هم میرفتیم و برای شب دوم گفتن هرجا شما بگین میریم! حتی حاضر بود بیاد جاهایی که اصلا نمیدونست چه خبره همینطور شب 23 وقتی بخاطر جایی که بودیم یکم غر زدم سریع گفت میخوای بریم جای دیگه؟

همه این ها بخاطر این بود که وقتی از سرکار برمیگشت و کنارش نبودم پیامک محبت آمیز منو دریافت میکرد،وقتی خواسته ای داشت با مهربونی جواب میگرفت و...تمام سعیمو میکردم تا وقتی کنارشم شاد و پرانرژی باشم واسه همین بعد از یک روز ندیدنم ابراز دلتنگی میکرد!

خداروشکر میکنم که منو با این روش ها و اصول آشنا کرد.ازش میخوام به همه تازه عروس دامادها صبر بده تا یواش یواش باهم کنار بیان چون خودم ماه های اول بعداز عقد لحظه های سختی رو داشتم اما فکرمیکنم بخاطر سن کمم راحت تر میتونم خودمو تطبیق بدم.

نظرات 8 + ارسال نظر
همسر سید علی ... چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 21:09 http://yaretalabeh.mihanblog.com

اوا
عیب نداره ...
ان شالله به حق این روزهای عزیز شهریور ماه از زیر خانه ی پر از عشقتون برامون پست میزاری ...

الهی آمین
این دفعه از جایی دیگه کامنت گذاشتین؟

زهرا چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 16:20 http://www.mydaysz.blog.ir

ذوق ذوق‌ ذووووووق...ذوووق‌ به زندگی شما...
دل بنده ی محبت ه عزیز دل

ممنونم دختر گل
ذوقت مداوم
بله کاملا همینطوره اما ابرازش در همه حال کمی مشکله...

طلبه آینده چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 15:56 http://hamsaremahdipasand.blog.ir

سلام خانم
ان شاءالله زندگیتون امام زمانی
راستی خانمی مگه شما چند سالتونه
اگر دوست دارید بگید

سلام عزیز خوش اومدین ممنون
خواهش میکنم، 19 سالمه!

سلام عزیزم بسیار بسیار استفاده کردم خصوصا پست قبلی ات بسیار قابل توجه و زیبا بود . چقدر تغییرات قشنگ در شما محسوس هست عاقبت به خیر ومستدام باشید ان شاالله

سلام خانوم.خوش اومدین،کلیک رنجه فرمودین!!
بله بلاخره خودشم اعتراف کرد که من بهبود پیدا کردم و ازم تشکر کرد...
سپاس و همچنین.

عاکف دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 13:53 http://abrizan.blog.ir

از اونجایی که بنده مجردم،
خیلی لمس نکردم حرفاتونو
ولی وقتایی که مامانم خونه نیست من دیوونه می شم!!!

خیلی مقایسه ی بی ربطی بود!!!
ولی چه می شه کرد؟

خوش اومدی عزیزم.ان شاالله به زودی متاهل میشی و قسمت های خوبش رو لمس میکنی

همسر سید علی ... دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 12:47 http://yaretalabeh.mihanblog.com

راستی عروسی کردید ؟؟
تبریک می گم عزیزم ...
ان شالله به پای پیر و خوشبخت و عاقبت بخیر بشید ..

نه هنوز ویلونیم
شما دعاکن دیگه واقعا شهریور عروسی باشه منم دعوتتون کنم.

همسر سید علی ... دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 12:38 http://yaretalabeh.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااام رعنا جان
منزل نو مبارک
آره واقعا به نظر منم یکی از خوبی های سن پایین همینه ... خیلی خوب می تونند مطابق با سلایق هم خودشون رو تطبیق بدن ...
عالی بود ...
ان شالله عشقتان پایدار

سلام بانوی مهربون.خوشحالم کردین
بله خوبی زیاد داره اما اینم که باید بیشتر از تواناییت فکرورفتار و عمل کنی یکم سخته.البته همسر من میگه تو خودت توقع زیادی از خودت داری.نمیدونم.
ممنونم.

زیباترین شغل برای زن همسرداری و بعدش مادربودنه
گذشت و محبت و زبون خوش کلید دوام و زیاد شدن علاقه ی دوطرفه به همه
خوشبختیت مستدام

همینطوره،ممنونم خانمی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.