از دل برآمده

از دل برآمده

بسم الله الرحمن الرحیم
از دل برآمده

از دل برآمده

بسم الله الرحمن الرحیم

5. نه طاقت خاموشی، نه میل سخن دارم

برای کنکور انصافا تلاش کردم...اما خودکشی نکردم!! به مهمونی ها و تفریح و شوهرداریم خوب رسیدم و کنارش هم با مشقت تو سرما و گرما پای پیاده و با اتوبوس رفتم کتابخونه و گرسنگی ها کشیدم...برای خرید هرکتاب یا ثبت نام آزمونی کلی فکر وحساب کتاب میکردم و معمولا هم از جیب خودم میدادم.مانعی نداشتم اما آنچنان حمایتی هم نه...

خداروشکر نتیجه نه اونقدر بد و ناامید کننده اس و نه همچین دهن پرکن.راضیم(چاره ای دیگه ندارم).ان شالله رشته و دانشگاهی که برام خوبه و صلاحِ قبول بشم.


2 هفته اس سرفه میکنم و به دونه و سوپ و دوا دکتر و...فایده ای نداشته.نمیدونم چرا بعداز ازدواج انقدر ضعیف شدم و تندتند مریض میشم.10 کیلو وزنم کم شده!!


تو این اوضاع که این همه چک کشیدیم و قسط داریم و تازه میخوایم عروسی بگیریم همسرجانم از کار بیکار شدن! لطفا برامون دعا کنین.



نظرات 4 + ارسال نظر
همسر سید علی ... دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 13:32 http://yaretalabeh.mihanblog.com

تبریک ... نبریک .. تبریک
ان شالله یه رشته ای خوب که به صلاحته و دوستش داری قبول می شی
برای کار همسرتونم نماز امام جواد خیلی جواب میده تو مسایل مالی ...
کلا این امام مال مسایل مالی و روزی های دنیایی و معنوی خیلی جواب میدن
نمازشون تو مفاتیح هست

ممنونم عزیزم.هرچی خدا بخواد.
بابت توصیه هم یه دنیا تشکر.

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 14:28 http://mahihobab.blogfa.com

ایشالله که یه رشته خوب قبول میشی.
خوبی الآن؟؟
وای عزیزممممم، خیلی سخته تحمل کردن مشکلات دوران عقد و قبل عروسی. البته خودم تجربه نکردم ولی خب اطرافیانم رو دیدم.
خدابزرگه....

ان شاءالله.
بهترم،میترسم آخرش تو عروسی با سرم مجبور بشم برم
بله دنیا واسه همین چیزاست.

بهشت زودهنگام دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 17:37 http://god-mylove-me.blog.ir

مبارک دانشگاهت باشه عزیزم موفق باشی
جوشونده گل ختمی و آویش با عسل و آب لیموی تازه واسه سرفه خوبه؛
عنابم خیلی خوبه دم کنی و بخوری
آب سردم به هیچوجه نخور؛ آب ولرم بخور؛ میدونم سخته تو این هوا ولی چاره ای نیست
سرخ کردنی و غذای چرب و اینام رعایت کن تا بهتر شی
غذاهای ملین مثل حریره و سوپ و اینام خوبن؛ مرتب بخور

انشالله بهتر باشی
برای کار همسرت هم حتما حتما دعا میکنم...

هنوز فقط در حد انتخاب رشته ام
ممنونم از توصیه های مادرانه!
خیلی لطف میکنی.ان شاءالله که خودت و کوچولوت و باباش همیشه سلامت و خندون باشین.

عاکف دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 00:33 http://abrizan.blog.ir

جدا؟!؟
شما هم کنکور دادین؟!
ان شاءالله هرچی که به صلاحتونه قبول شین
.
خدا کمک کنه به زندگیتون انشاءالله

بله ،خیلی ممنون عزیزم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.