از دل برآمده

از دل برآمده

بسم الله الرحمن الرحیم
از دل برآمده

از دل برآمده

بسم الله الرحمن الرحیم

7.هفده روز مانده تا عروسی!

جمعه هفته پیش جهیزیه رو بردم و خودم به کمک همسرجان شروع کردیم به چیدن...اینجوری خیلی بیشتر کیف داد تا اینکه بگم زنان فامیل بیان و هرکدوم یه نظری بدن و الکی شلوغ کنن و منت بزارن...وای خدا خیلی بد شدم.اصلا نمیتونم با مردم بسازم و انگار ازشون فراری شدم.

اونجا فعلا اینترنت ندارم و اصلا سیستم هم ندارم.حالا قراره از فردا شروع کنم به زبون بازی که شاید مامان رو راضی کنم اجازه بده حداقل تا نوروز 95 کامپیوتر رو باخودم ببرم.

نه بخاطر تفریح چون میدونم شوهرداری و خونه داری و درس به اندازه کافی وقتم رو پر میکنه...بیشتر بخاطر سرزدن به وبلاگ دوستام و یاد گرفتن مهارت های زندگی ازشون.

من هنوز نو پام و احتیاج به راهنمایی و کمک های زیادی دارم.

چند ساعت که از خونه ام میام بیرون دلم براش تنگ میشه.واقعا دوست دارم این دست رنج همسرم رو. و وسایلی که باباجان با زحمت برام تهیه کرده.نمیدونم چطوری از جفتشون تشکر کنم.

تقریبا همه کارامون رو کردیم.فقط یه روتختی مونده که هنوز نخردیم و پرده ها که احتمالا هفته آینده میاد برای نصبش.

لطفا برام دعا کنین همه چی خوب پیش بره و این بیماری های پی در پیم زودتر خوب بشه.

تو اولین فرصت میام به همه سر میزنم، ببخشین.

نظرات 3 + ارسال نظر
همسر سید علی ... شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 17:30 http://yaretalabeh.mihanblog.com

عاقا من فکر می کنم اینجا یه نظری گذاشته بودم ...
یعنی توهم زدم آیا

یعنی کجا رفته؟
من هرچی بود رو تایید کردم.

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 15:49 http://mahihobab.blogfa.com

سلام عروس خانوم....ایشالله که خوشبخت بشین...خیلی خوشحالم رعنا جونم...
بعد عروسی هم بنویسیاااااااا...کم پیدا نشیاااااااااااا

سلام.ممنون گلم.
حالا نه که چقدر نوشته هام مفیده یا قلم شیرینی دارم...چیه آخه! ننویسم بقیه راحت ترن.

سلام رعنا جان
خوبی خواهری؟
به به مبارکه ان شاءالله.
بسلامتی این ایام طی میشه و برات خاطره میشن.
انقد کیف میده دوتایی اسباب چیدن.
ماهم همینکارو کردیم..بعد یه روز فامیلا رو گفتیم بیان ببینن اومدن تموم دکورو به سلیقه خودشون عوض کردن
کار بدیه بیان جهیزیه ببینن ماهم به حرف بزرگترا کردیم وگرنه خودمون اهلش نبودیم.
برات آرزوی خوشبختی میکنم.

سلام خانومی.خوبم خداروشکر.
قدم رنجه فرمودین...ممنونم.
آره واقعا اینطوری خیلی آرامشش بیشتره.نمیدونم چرا بعضیا زور میگن سر تغییر دکور،چه فکری میکنن آخه واسه خونه یکی دیگه اینطوری تصمیم میگیرن.
سلامت باشین ان شاءالله.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.